امروز : چهارشنبه 28 آذر ماه 1397
ساعت:
پایگاه آموزشی مقابله با مصدومیت - تروما

براي پيشگيري از مصدوميت حين ورزش چه کنیم؟

براي پيشگيري از مصدوميت حين ورزش چه کنیم؟


سوال:
براي پيشگيري از مصدوميت حين ورزش چه کنیم؟


جواب:
بايد به موارد ذيل توجه شود :
گرم كردن قبل از ورزش و سرد كردن بعد از آن بسيار اهميت دارد و كمك زيادي به بازيابي بدن مي كند.

براي انجام هر ورزش، لباس، فضا و تجهيزات مناسب و متناسب لازم است؛ مثلاً هنگام دوچرخه سواري بايد از كلاه ايمني استفاده كرد و يا در كوهنوري، كفش و كوله مناسب و استاندارد به همراه داشت.

مصرف آب و مايعات، قبل و در ميانه فعاليتهاي ورزشي مانع هدر رفتن بي رويه آب بدن مي شود.

ورزش براي افزايش آسايش جسم و روان است، بنابراين در خلال ورزشها و بازيهاي جمعي، بايد از شوخي هاي بي مورد و نيز عصباينت و پرخاش پرهيز شود.


منبع: پایگاه آموزشی مقابله با مصدومیت (تروما)


 نوشته شده توسط : Admin      در تاريخ : 1396/09/24        ساعت : 17:52     

تعداد نظرات (0)
بازگشت



امتیاز شما به این مطلب :  

     
نظر شما در مورد این مطلب :
     
نام :
آدرس سایت :  
ایمیل  :  
پیام * :
  1. کلیه مطالب عنوان شده باید  منطبق با  اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  2. مطالب پس از تایید مدیر سایت قابل مشاهده برای عموم خواهد بود.
  3. در صورت تمایل به  ثبت آدرس سایت  ، آنرا با فرمت http://www.yourWebSite.com  وارد نمایید.
  4. درصورت تمایل به ثبت  ایمیل ، آنرا با فرمت emailAddress@EmailProvider.com  وارد نمایید

نظرات دوستان

هيچ مقداري پيدا نشد